2017年9月26日星期二

再一次的生离死别

2017727日,突然间失去了我第二个父亲,我先生的父亲,心很痛。
先生的父亲是一位很温柔很善良的老人,一辈子吃穿不愁,可是遭遇了很多让他身心疲惫,倍受折磨的事情。很孤独的一位老人。
对我就像对他自己的儿子一样好,很关心,很爱护。
给老人守灵,送葬,让我又一次经历了亲人离别的痛苦,比我自己的父亲也不差。

愿老人在天堂能终于安息,平静安祥,不再操心……

Als de vrouw van Dave ken ik Georges pas 4 jaar.
Hoewel dit niet zo een lange tijd was, gaf het me toch de tijd om hem te leren kennen.
Ik weet dat hij een doordachte, warme en kale man was. Hij gaf me speciale warmte en genegenheid.

Dank u wel, Georges, voor uw liefde voor uw zoon Dave, het maakt hem een lieve, warme en doordachte goede man.
Dank u wel, Georges, voor uw hart te openen voor mij als uw schoondochter vanaf de eerste dag, om even hard van mij te houden als van uw eigen kinderen.
Dank u wel, Georges, voor uw warme liefde als een Papa, dit gaf me een kans om mijn leven compleet te maken.

Je bent te snel vertrokken, niemand verwachtte het. Ik heb nog heel veel om u te vertellen, ik heb nog plan om samen iets te bezoeken...
Goede reis Papa! Goede rust! Ik hou zo veel van u! Ik ga u voor altijd missen!

没有评论:

发表评论